sunnuntai 16. joulukuuta 2007

Vähiin menee

Näyttää täälläkin säät kylmenevän. Sateesta ei enää ole ollu tietoakaan vähään aikaan, mutta maa on sen sijaan kuurassa ainakin aamutuimaan. Se on hyvä alkaa tottuttelemaan tähän kylmempään lämpötilaan, kun kotona se talvi kuitenkin kohta alkaa... Olisi kait jo pitänyt, mutta eipä kuulemma ole näkynyt. Muutenkin alkaa kotiinpaluu jo häämöttää. Eilen illalla laskin, että enää alle 100 tuntia ja ollaan Suomessa. Mitenkään en sitä odota mutta... Yritän tässä samalla palauttaa itseäni oikealle aikavyöhykkeelle, kun koko syksy meni taas käytännössä valvoessa 3-4 asti ja nukkuessa puolille päiville tai yli. No tänäänkin heräsin jo täkäläisittäin kahdeksalta, eli Suomen yhdeksältä. Jos tää nyt tästä alkais normalisoitumaan.

Kämppääkin olen jo pikkuhiljaan alkanut siivoilemaan ja tuhosin papereita yms. tavaraa, jota en ole kotiin raahaamassa. Seuraava case voisi olla vaikka shortsien yms. kesäkaman pakkaaminen vaatekaapista. Tuskin mä niitä enää täällä tarvin.

Kämpänluovutus menee niinkuin jossain edellisissä teksteissä selitin, eli voin antaa avaimet tarkastajalle ja ks. tarkastaja tulee tiistaina klo 11.00. Eli homma menee paremmin kuin hyvin. Mulla on siinä sitten koko päivä aikaa hipsiä Schipholen kautta hotelliin.

pistetää nyt vielä muutama kartta ni tiedätte missä mä oon pyöriny:

asu(i)n
Näytä suurempi kartta
tuola

laitos on
Näytä suurempi kartta
tuola

(mainitaan nyt vielä että karttojen zoomit on siinä vasemmassa yläkulmassa)

-tommi-

Ei kommentteja: